Posada en marxa el motor de biogàs al Parc ambiental de Bufalvent

02/06/2018 - 11:06

Finalment, després d'un llarg procés burocràtic, el Consori de Residus del Bages ha pogut posar en marxa el motor de biogàs al Parc ambiental de Bufalvent. Aquest sistema aprofita el gas que es genera per la descomposició de residus al dipòsit controlat i el converteix en energia elèctrica.

Amb el motor de biogàs, el Parc serà sostenible energèticament i encara podrà vendre excedent a la xarxa. Preveiem generar 3.600 Mwh/any, dels quals en consumirem aproximadament uns 1.000, per mantenir la despesa de la planta de compostatge, la de transferència, la planta de lixiviats o les pròpies oficines de Consorci.


 

Categories: 
Municipis: 
Bages
Etiquetes: 

Relacionats

Article

La incorporació de nous municipis del Bages al model de contenidors tancats confirma els bons resultats que s’aconsegueixen.

Article

El model de contenidors tancats consolida els bons resultats a Sallent i El Pont de Vilomara.

Notícia

L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages posa en funcionament una nova edició del servei gratuït de diagnosi energètica i de gestió de residus per a les empreses del municipi

Butlletí