Manifest per l'educació ambiental per al desenvolupament sostenible a Europa

17/02/2016 - 20:03

Les associacions i institucions implicades en l'educació ambiental per al desenvolupament sostenible (EADS) han elaborat un manifest amb una sèrie de propostes per tenir una EADS ambiciosa a Europa, atès que els compromisos i les mesures presos en aquest camp pels estats segueixen sent ara per ara massa escassos.

L’educació ambiental per al desenvolupament sostenible (EADS) es molt necessària. Diversos textos oficials europeus i internacionals la reconeixen des de fa temps i conviden els països membres a prendre mesures.

Categories: 

Relacionats

Entrevista
Teresa Franquesa, biòloga i ambientòloga

Article

Amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, el 22 de març, i dels 25 anys d’Escoles + Sostenibles, repassem l’evolució de les iniciatives de gestió responsable de l’aigua a Barcelona durant l’últim quart de segle, i us presentem un recull de recursos per tractar aquest tema a l’aula.

Article
CNEA 2026

El IV Congrés Nacional d'Educació Ambiental arrenca el 26 de gener sota el lema "Ara fem futur"

Butlletí