Makedo, recicles o jugues?

Ambientòloga, experta en ecodisseny
07/02/2011 - 00:00

Què sóc? Un sistema de connectors que permet crear noves estructures a partir de la unió de materials de divers origen: des de cartró, paper, plàstic, etc. D'aquesta manera es promou al màxim la creativitat dels més petits (i dels més grans) per crear les pròpies joguines a partir dels materials dels quals disposem a casa, en molts casos residus d'envasos i d'altres.

En quina fase sóc més sostenible? Per què?

-        Concepte: En aquest cas ens trobem davant d'un producte que ha estat concebut des d'un principi per reduir el consum de recursos i per potenciar al màxim l'ús de la imaginació. Sostenibilitat i creativitat en un producte que obre tot un univers de nous objectes únics i divertits.

Tot i que aquest producte estigui dirigit als infants, esdevé una bona opció també per als adults; tant per a aquells que no han renunciat a jugar mai, com per als que poden trobar en aquests connectors una bona manera de construir objectes útils que mai abans havien creat per manca d'eines. Jo en sóc un d'aquests, vosaltres?

Etiquetes: 

Relacionats

Article



Arrenca la 32a edició de SUNCINE. El cinema que desperta consciències SUNCINE destaca el talent del cinema espanyol i brilla amb una selecció internacional excepcional. SUNCINE destaca el talent del cinema espanyol i brilla amb una selecció internacional excepcional.

Article

L’ICAEN estrena una nova eina de visualització dels punts de recàrrega disponibles pel vehicle elèctric a Catalunya

Article


 

Ponència de Carlos Moreno, professor investigador a la Sorbonne Université i ideòleg del concepte de «la ciutat dels 15 minuts» en la jornada «Als municipis, mobilitat per a tothom», celebrada el 19 de setembre de 2025 al Paraninmf de Barcelona.

Butlletí