L'Escola Montserratina celebra el Dia Mundial de la Bicicleta

Ajuntament de Viladecans
22/04/2016 - 10:23

El Dia Mundial de la Bicicleta ha convertit el pati de l'Escola Montserratina de Viladecans en un circuit. Com a Escola Verda i participant al Pla del Foment de l'Esport ha triat aquesta celebració per promocionar l'ús de la bici com a mitjà sostenible.

També, coincidint pràcticament amb aquesta data l'Àrea Metropolitana ha donat a conèixer que el servei d'aparcament de bicicletes Bicibox a la ciutat va augmentar un 65% el 2015. Les 399 persones usuàries van realitzar 19.000 desplaçaments, la majoria en dies laborables. 


 

Categories: 
Municipis: 
Baix LlobregatViladecans
Etiquetes: 

Relacionats

Article

La Zona de Baixes Emissions s'activarà a Sant Feliu de Llobregat a partir del maig-juny i serà vigent a la centralitat urbana

Article

Quasi cinc anys després de l’arribada del compostatge comunitari a Viladecans, l’Ajuntament busca captar nous usuaris. L’objectiu és ampliar la participació comunitària als compostadors que ja estan instal·lats als barris del Mas Ratés i de Sant JordiGabrielistes. És per això que la campanya de captació se centra en aquests dos espais de la ciutat.

Article

El Bicing es proposa assolir aquest 2025 els 20 milions de desplaçaments anuals, un 5 % més que l’any anterior. El 2026 completarà el seu pla d’ampliació amb 36 noves estacions, 11 de les quals estaran ubicades en barris de muntanya. Així, es consolida com un servei essencial que promou una Barcelona més ben connectada i saludable.

Butlletí