Les xarxes de metro i bus de TMB també es mouen per reduir les emissions contaminants

Font: TMB

27/01/2020 - 08:00

La campanya corporativa de TMB 'Ets com et mous' viu una segona onada, en què es fa èmfasi en l'ús del transport públic per abaixar el CO2, coincidint amb l'entrada en vigor de la zona de baixes emissions de les rondes de Barcelona l'1 de gener.

TMB ha iniciat una segona onada de la seva campanya corporativa Ets com et mous que es va desplegar el mes de març. Ara, el missatge se centra en la reducció dels gasos contaminants i partícules nocives que envien els vehicles a l'aire, substituint-los per l'ús de les xarxes de transport de TMB. L'usuari, pel fet de pujar al metro o al bus, redueix l'emissió de CO2 i millora així la qualitat de l'aire. El missatge coincideix amb l'entrada en vigor el passat 1 de gener de 2020 de la zona de baixes emissions rondes de Barcelona, que promou l'Ajuntament, precisament per lluitar contra la contaminació de l'aire i protegir la salut de les persones.

La campanya de TMB Ets com et mous promou el transport públic com a peça clau de la mobilitat de l'àrea metropolitana de Barcelona. La clau de la campanya és posar l'usuari al centre, fer-lo protagonista de la mobilitat urbana i agrair-li el compromís amb el desenvolupament d'una comunitat que entre tots contribuïm a millorar dia a dia. Un dels punts forts que transmet la campanya sobre l'ús de les xarxes de metro i bus de TMB és la protecció del medi ambient. Igual que les anteriors, aquesta campanya corporativa es difon a través dels suports propis de TMB, entre els quals hi ha els plafons lluminosos del metro, les carrosseries dels autobusos, MouTV, el web i les xarxes socials.


 

Categories: 
Etiquetes: 

Relacionats

Article

La T-verda ha aconseguit retirar de circulació 6.800 vehicles contaminants els dos darrers anys, des del començament de la iniciativa, la tardor de 2017. Aquesta és la xifra de vehicles que s’havien desballestat a 31 de desembre de 2019 a canvi del títol integrat que permet viatjar de manera il·limitada i gratuïta en transport públic durant tres anys consecutius. El seu ús, a més, ha anat creixent progressivament, i aquest 2019 va fer un salt molt significatiu després d’acumular més de 2,4 milions de viatges en 12 mesos, més del doble que el 2018, quan se’n van realitzar uns 936.000.

Acte
11/03/2020 - 09:00
Pati Manning. c.Montalegre, 7. Barcelona
Article
La T-usual suposa el 27% de les vendes de bitllets integrats la primera setmana de l’any

La demanda de T-jove, que també ha baixat de preu, s'ha triplicat als punts de venda de la xarxa de metro de TMB, mentre que reculen les targetes per a ús menys freqüent

Butlletí