Les xarxes de metro i bus de TMB també es mouen per reduir les emissions contaminants

Font: TMB

27/01/2020 - 08:00

La campanya corporativa de TMB 'Ets com et mous' viu una segona onada, en què es fa èmfasi en l'ús del transport públic per abaixar el CO2, coincidint amb l'entrada en vigor de la zona de baixes emissions de les rondes de Barcelona l'1 de gener.

TMB ha iniciat una segona onada de la seva campanya corporativa Ets com et mous que es va desplegar el mes de març. Ara, el missatge se centra en la reducció dels gasos contaminants i partícules nocives que envien els vehicles a l'aire, substituint-los per l'ús de les xarxes de transport de TMB. L'usuari, pel fet de pujar al metro o al bus, redueix l'emissió de CO2 i millora així la qualitat de l'aire. El missatge coincideix amb l'entrada en vigor el passat 1 de gener de 2020 de la zona de baixes emissions rondes de Barcelona, que promou l'Ajuntament, precisament per lluitar contra la contaminació de l'aire i protegir la salut de les persones.

La campanya de TMB Ets com et mous promou el transport públic com a peça clau de la mobilitat de l'àrea metropolitana de Barcelona. La clau de la campanya és posar l'usuari al centre, fer-lo protagonista de la mobilitat urbana i agrair-li el compromís amb el desenvolupament d'una comunitat que entre tots contribuïm a millorar dia a dia. Un dels punts forts que transmet la campanya sobre l'ús de les xarxes de metro i bus de TMB és la protecció del medi ambient. Igual que les anteriors, aquesta campanya corporativa es difon a través dels suports propis de TMB, entre els quals hi ha els plafons lluminosos del metro, les carrosseries dels autobusos, MouTV, el web i les xarxes socials.


 

Categories: 
Etiquetes: 

Relacionats

Article

Nova campanya de la Unió Internacional del Transport Públic (UITP) on es vol posar en valor el paper del transport públic i la mobilitat sostenible davant els ciutadans catalans, les administracions públiques i la Unió Europea. L’objectiu és que es reconegui el valor d’aquests mitjans de transport durant la COVID19 i el que representen pel futur de la nostra mobilitat.

Article

La Xarxa va ha aprovat a la 20a Assemblea general, celebrada via telemàtica el 15 de setembre del 2020; la Declaració per una recuperació verda i socialment justa. Aquest compromís per una recuperació verda, justa i perdurable, ha d’incloure l’ambició de la neutralitat climàtica, la transició energètica, l’economia circular, la mobilitat sostenible, un espai públic obert a les persones, la biodiversitat urbana, un sistema alimentari just i l'educació ambiental com a eina essencial de resposta a la crisi. Tots aquests àmbits d’actuació ofereixen solucionsals reptes ambientals i socials i oportunitats d’estímul econòmic.

Article

Els 30 dies en bici és una campanya de promoció de la mobilitat pedalable que té com a objectiu animar cada cop més gent a passar-se a la bici com a mitjà de transport quotidià. Cada any la campanya dels 30 dies en bici es celebra a l’inici de la primavera durant mes d’abril. Enguany, a causa del confinament, la campanya es desplaça al mes de setembre, coincidint amb la tornada de les vacances d’estiu i amb la tornada a les aules, per tant també un mes molt especial per pedalar. ​

Butlletí