Les xarxes de metro i bus de TMB també es mouen per reduir les emissions contaminants

Font: TMB

27/01/2020 - 08:00

La campanya corporativa de TMB 'Ets com et mous' viu una segona onada, en què es fa èmfasi en l'ús del transport públic per abaixar el CO2, coincidint amb l'entrada en vigor de la zona de baixes emissions de les rondes de Barcelona l'1 de gener.

TMB ha iniciat una segona onada de la seva campanya corporativa Ets com et mous que es va desplegar el mes de març. Ara, el missatge se centra en la reducció dels gasos contaminants i partícules nocives que envien els vehicles a l'aire, substituint-los per l'ús de les xarxes de transport de TMB. L'usuari, pel fet de pujar al metro o al bus, redueix l'emissió de CO2 i millora així la qualitat de l'aire. El missatge coincideix amb l'entrada en vigor el passat 1 de gener de 2020 de la zona de baixes emissions rondes de Barcelona, que promou l'Ajuntament, precisament per lluitar contra la contaminació de l'aire i protegir la salut de les persones.

La campanya de TMB Ets com et mous promou el transport públic com a peça clau de la mobilitat de l'àrea metropolitana de Barcelona. La clau de la campanya és posar l'usuari al centre, fer-lo protagonista de la mobilitat urbana i agrair-li el compromís amb el desenvolupament d'una comunitat que entre tots contribuïm a millorar dia a dia. Un dels punts forts que transmet la campanya sobre l'ús de les xarxes de metro i bus de TMB és la protecció del medi ambient. Igual que les anteriors, aquesta campanya corporativa es difon a través dels suports propis de TMB, entre els quals hi ha els plafons lluminosos del metro, les carrosseries dels autobusos, MouTV, el web i les xarxes socials.


 

Categories: 
Etiquetes: 

Relacionats

Notícia

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha formalitzat la compra de 36 autobusos estàndard de 12 metres d'hidrogen, a més de dos vehicles articulats, que serien els primers articulats d'hidrogen a circular a tota Espanya. Es tracta de la compra més important de vehicles d’hidrogen de TMB i està finançada pel Ministerio de Transporte, Movilidad y Agenda Urbana, en el marc dels fons Next Generation
 

Article

L’AMB, en col·laboració amb Movement, desde 2018 tira endavant els Premis Bicimpuls que són un reconeixement a les entitats metropolitanes que dediquen el seu treball i esforços per la promoció de la bicicleta a la Metròpolis Barcelona. Així, enguany, els premis Bicimpuls arriben a la seva sisena edició. Les candidatures estan obertes obertes fins al 14 de gener.

Article

Un nou atles mostra el potencial per caminar o anar en bicicleta de Barcelona, València, Palma de Mallorca i Granada

Butlletí