El Projecte ReGot a Menorca

07/03/2017 - 09:15

Durant les festes estiuenques a Menorca es tiren al carrer gran quantitat d’envasos de plàstic i cartó pel consum de begudes. REGOT vol implantar un sistema de gots reutilitzables. Té com objectiu, la creació, la gestió i posterior valoració del projecte.

L'objectiu és aconseguir reduir a l’Illa l'empremta ecològica tot mostrant unes festes més netes i responsables tant per a la ciutadania de l'illa com als mils de visitants que té cada estiu. Lanzanos i REGOT, engeguen aquest projecte per poder estalviar les prop de 100 tones de plàstic i CO2 que es genera a l’atmosfera.


 

Categories: 
Municipis: 
Balears

Relacionats

Article


 

L’inici oficial ha estat el dissabte 22 de novembre a Barcelona amb l’estrena del documental "RE-ENDOLLATS: El destí invisible de la nostra tecnologia" i un cinefòrum sobre l’impacte ambiental i social dels aparells elèctrics i electrònics

Article

Coincidint amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus, a partir d’ara, s’ubicarà de manera fixa a la zona annexa del pavelló Miquel Poblet de Montcada.

Article

El municipi ha obtingut una de les dues noves distincions que s’han donat aquest any a Catalunya en reconeixement de la participació activa del sector hostaler en la recollida selectiva.

Butlletí