Xerrada virtual "Alimentació: criteris de sostenibilitat i reducció del malbaratament"

dilluns, 17 gener, 2022 - 13:59

El Servei d'Educació de l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET) i el Servei de Salut de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú us ofereix aquesta proposta.

ATENCIÓ: TINDRÀ LLOC EN FORMAT TELEMÀTIC (cal inscripció prèvia. Veure apartat "Observacions")

El nostre sistema alimentari és un dels principals emissors de gasos d'efecte hivernacle. El canvi de model i la reducció en el malbaratament alimentari són mesures de gran impacte per reduir aquest efecte.

Parlarem de l'empremta mediambiental de la nostra alimentació, de com arribar a una dieta sostenible i de com reduir el malbaratament alimentari.

Contingut: Conèixer com ha de ser una dieta sostenible, adquirir eines que promoguin el consum responsable. saber com reduir el malbaratament alimentari.

Contacte : Telèfon 938140440 

e-mail info@imet.cat  

Web www.imet.cat/ 

e-mai lclorente@imet.cat inscripció xerrada 

Observacions

Les persones interessades hauran de fer inscripció prèvia -gratuïta- al següent formulari o a l'adreça de correu electrònic clorente@imet.cat. Les persones inscrites rebran al seu correu electrònic l'enllaç per connectar-se.

Més informació

A càrrec de Mercè Jacas Miret, metgessa, especialista en Medicina Preventiva - Salut Pública i nutricionista de la regidoria de Salut de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Podeu veure la informació a la nostra web a través d'aquest enllaç.


 

Organitzador: 
Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Categories: 
Agricultura
Salut
Slow food

Relacionats

Notícia

L'Acord de Ciutat per l'Estratègia d'Alimentació Saludable i Sostenible Barcelona 2030 ja camina. La trobada ha estat una crida a l'acció i a la cooperació entre organitzacions per assolir objectius comuns, que són els recollits a l'Estratègia d’Alimentació Saludable i Sostenible Barcelona 2030.

Acte
16/12/2023 - 11:00
Vilanova i la Geltrú
Article

Integrar plantes silvestres comestibles en el sistema alimentari pot suposar una estratègia d’adaptació al canvi climàtic. Sota aquesta premissa, les organitzacions Eixarcolant, Tarpuna i Restaurantes Sostenibles, estan duent a terme un projecte per fomentar i facilitar la producció, distribució i consum d'aquest tipus de plantes a Barcelona.
 

Butlletí