Plantada Popular 2016 a Tiana

diumenge, 10 abril, 2016 - 10:00 a dilluns, 11 abril, 2016 - 13:59
Geolocation

Des de fa més de 20 anys, des de l'Ajuntament de Tiana i la Regidoria de Medi Ambient, s'impulsa l'activitat denominada Plantada popular. Aquesta activitat neix desprès del gran incendi del 1994 que va calcinar una gran area dels boscos de Tiana.
Es tracta d'un activitat de caire familiar que té com a grans objectius la reforestació de petits espais acotats i també la sensibilització i educació ambiental.
Actualment la Plantada és un acte encarat a que les famílies, nens, nenes, joves i grans participin de manera festiva en la replantació d'espècies autòctones de la zona, i col·laborin en un acte de conservació i millora ambiental. Un acte també encarat a la sensibilització de la població mitjançant tallers i diferents activitats que s'organitzen entorn de la Plantada.

Més informació: https://www.facebook.com/mediambient.tiana


 

Organitzador: 
Ajuntament de Tiana - Medi Ambient Tiana
Contacte: 

Telèfon: 933 955 107 / 697 509 171

A/e: tubauha@tiana.cat mediambientiana@gmail.com 

Municipis: 
Categories: 
Educació ambiental
Parcs naturals/Paisatge

Relacionats

Article

El 18 i 19 d'octubre l'Ortoll, Ribes Roges i el passeig Marítim s'ompliran d'activitats gratuïtes pensades per a tota la família.
 

Notícia

Aposta per la transició energètica als centres educatius i reforça el transport i el manteniment de les escoles i llars d’infants.

Notícia

El passat novembre l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols va fer un pas ferm cap a la promoció del benestar integral de la ciutadania adherint-se a la Declaració d’interdependència entre la salut i la natura. No és només un gest simbòlic, sinó que reflecteix un compromís tangible amb polítiques i accions que posen en valor els beneficis que els entorns naturals aporten a la salut física, mental i social.

Butlletí