Jornada: Energia i Empresa – Solucions locals per a l’estalvi i l’eficiència energètica

dimecres, 17 maig, 2017 - 09:15 a dijous, 18 maig, 2017 - 11:59
Geolocation

La jornada serà el dimecres dia 17 de maig a partir de 2/4 de 10 del matí i es dividirà en dues parts, el primer bloc consisteix en les presentacions breus de casos d’èxit i en el segon bloc es realitzaran les entrevistes programades prèviament entre els assistents. La jornada tindrà lloc al Lab. Espai coworking de Manlleu.

Els costos energètics són, cada vegada més, un factor molt important en l’empresa. Per això sorgeix la necessitat de portar a terme projectes i actuacions d’energia sostenible dins les organitzacions per obtenir un estalvi econòmic, millorar l’eficiència dels processos i incrementar l’ús i l’autoproducció de les energies netes.

En aquest sentit, el proper 17 de maig al matí es celebrarà la jornada de networking ‘Energia i Empresa - Solucions locals per a l’estalvi i l’eficiència energètica’ al nou Lab. Espai de coworking de Manlleu.

La jornada està organitzada per l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu conjuntament amb CREACCIÓ i l’Agència de l’Energia d’Osona del Consell Comarcal d’Osona.

L’objectiu de la jornada és donar a conèixer experiències d’èxit i solucions per aconseguir l’estalvi i la millora de l’eficiència energètica de les empreses. En aquest sentit, dotze empreses importants de la comarca presentaran destacats projectes en aquest àmbit. També s’oferirà un espai de trobada per connectar amb possibles aliats i col·laboradors per a promocionar nous projectes en energia sostenible i eficiència energètica.

La jornada començarà a 2/4 de 10 i es dividirà en dues parts. El primer bloc consisteix en les presentacions breus de casos d’èxit mper part de les empreses participants. Tot seguit tindran lloc les entrevistes programades prèviament entre els assistents. A més, s’inclourà un espai de networking informal.

La ponència inaugural anirà a càrrec de Joan Rovira de l’empresa manlleuenca Mimcord. Les empreses que exposaran els seus projectes són: Lavola, 9Hàbitat, Quèlvia, Sud Renovables, Visió Solar, Engiaux, Tondo Energia, Colomer Rifà, Novatilu, Saltoki, Gedpro SL i UNICO grup cooperatiu.

Es poden realitzar les inscripcions via web a: http://www.manlleu.cat/pag274/networking-energia-i-empresa.htm 

Per a més informació contacteu amb l’Oficina de Promoció Econòmica de Manlleu:  ope@manlleu.cat, o bé al telèfon 938515022.


 

Municipis: 
Categories: 
Energia

Relacionats

Article


 

Durant els últims quatre anys, les comarques d’Osona i el Lluçanès, al nord de Catalunya, han desenvolupat el projecte energètic públic-comunitari Nova Energia Osona basat en una aliança entre les administracions locals i les comunitats energètiques. El projecte, que abasta cinquanta municipis que inclouen una població de 175 000 habitants, té com a objectiu reduir les emissions de CO₂ en un 42 % fins al 2027.
 

Notícia


La Tonenca, protagonista a la cadena internacional CGTN
Notícia

Manlleu ha acollit la presentació del projecte europeu REHUBS - “Rural Empowerment HUBS for climate resilience”, en el qual participa com a cas d’estudi per fer del municipi un entorn rural més resilient davant els desafiaments que presenta l’emergència climàtica.

Butlletí