5a bio-fira Aqua Càlida de Caldes d'Estrac

dissabte, 3 juny, 2023 - 00:00 a diumenge, 4 juny, 2023 - 23:59
Caldes d'Estrac

TERMALISME, SALUT, CULTURA, GASTRONOMIA i SOSTENIBILITAT

Tallers, activitats, xerrades, propostes gastronòmiques, actuacions musicals i altres activitats ompliran el Parc Joan Maragall, el primer cap de setmana de juny.

El Parc Joan Maragall de Caldes d'Estrac acollirà, el primer cap de setmana de juny, una nova edició de la bio-fira Aqua Calida. Concretament, aquesta cinquena edició se celebrarà el dissabte 3 i el diumenge 4 de juny. Igual que l'any anterior, professionals de diverses disciplines relacionades amb l'àmbit del benestar s'instal·laran al Parc Joan Maragall i donaran consells i recomanacions per a promoure un estil de vida basat en la salut i la sostenibilitat. 


 

Municipis: 
Categories: 
Salut

Relacionats

Article

El nou sistema de manteniment de zones verdes, gestionat pel CEO del Maresme, prioritza la sostenibilitat i la millora del paisatge urbà.

Notícia

S’han reduït un 34% els residus que es porten a incinerar en comparació amb el mateix període d’anys anteriors i s’ha disparat la recollida d’orgànica

Notícia

L’Ajuntament de Montgat ha rebut el 2025 un ajut de 6.243,81 € de la Diputació de Barcelona per impulsar millores tecnològiques en el sistema de reg de les zones verdes del municipi.

Butlletí