5a bio-fira Aqua Càlida de Caldes d'Estrac

dissabte, 3 juny, 2023 - 00:00 a diumenge, 4 juny, 2023 - 23:59
Caldes d'Estrac

TERMALISME, SALUT, CULTURA, GASTRONOMIA i SOSTENIBILITAT

Tallers, activitats, xerrades, propostes gastronòmiques, actuacions musicals i altres activitats ompliran el Parc Joan Maragall, el primer cap de setmana de juny.

El Parc Joan Maragall de Caldes d'Estrac acollirà, el primer cap de setmana de juny, una nova edició de la bio-fira Aqua Calida. Concretament, aquesta cinquena edició se celebrarà el dissabte 3 i el diumenge 4 de juny. Igual que l'any anterior, professionals de diverses disciplines relacionades amb l'àmbit del benestar s'instal·laran al Parc Joan Maragall i donaran consells i recomanacions per a promoure un estil de vida basat en la salut i la sostenibilitat. 


 

Municipis: 
Categories: 
Salut

Relacionats

Notícia

Una auditoria energètica realitzada per la Diputació de Barcelona fixa en 596.000€ la inversió necessària per actualitzar i homologar l'enllumenat públic de Caldes.

Notícia

El mapa, dissenyat per l’Ajuntament de Pineda de Mar, permet conèixer els diferents punts on protegir-se de les onades de calor. Els refugis climàtics són espais exteriors o interiors accessibles que proporcionen confort tèrmic, descans i seguretat a la població.

Notícia

S’ha reunit la Comissió Municipal de la Sequera d’Arenys de Mar per analitzar la nova situació derivada de la fase de pre-alerta decretada pel Govern de la Generalitat des del passat 8 d’abril. La millora de les reserves d’aigua ha permès relaxar les mesures, i s’han aixecat les restriccions que fins ara afectaven la ciutadania.

Butlletí