5a bio-fira Aqua Càlida de Caldes d'Estrac

dissabte, 3 juny, 2023 - 00:00 a diumenge, 4 juny, 2023 - 23:59
Caldes d'Estrac

TERMALISME, SALUT, CULTURA, GASTRONOMIA i SOSTENIBILITAT

Tallers, activitats, xerrades, propostes gastronòmiques, actuacions musicals i altres activitats ompliran el Parc Joan Maragall, el primer cap de setmana de juny.

El Parc Joan Maragall de Caldes d'Estrac acollirà, el primer cap de setmana de juny, una nova edició de la bio-fira Aqua Calida. Concretament, aquesta cinquena edició se celebrarà el dissabte 3 i el diumenge 4 de juny. Igual que l'any anterior, professionals de diverses disciplines relacionades amb l'àmbit del benestar s'instal·laran al Parc Joan Maragall i donaran consells i recomanacions per a promoure un estil de vida basat en la salut i la sostenibilitat. 


 

Municipis: 
Categories: 
Salut

Relacionats

Article

L'Ajuntament de Caldes d'Estrac disposa de dues noves instal·lacions fotovoltaiques d'autoconsum en equipaments municipals. Les noves instal·lacions permeten generar energia renovable i estalviar en consums energètics i emissions de CO₂.

Notícia

L'Ajuntament de Caldes d'Estrac ha col·locat una planta fotovoltaica de 8 quilowatts amb inversor de 10 quilowatts a les instal·lacions destinades a la brigada municipal

Notícia

La Societat Catalana de Pediatria acaba de presentar un decàleg on insta a portar a terme accions urgents per reduir la contaminació, atmosfèrica i acústica, i l’accidentalitat relacionada amb el trànsit, fomentar la mobilitat activa per al desplaçament als centres educatius i augmentar el contacte amb la natura.

Butlletí