1a Bioblitz, jornada popular de recerca de fauna i flora a Pineda

diumenge, 5 juny, 2016 - 09:01
Geolocation

Inscriu-te a la web: https://bioblitzcat.wnature.org/pineda-de-mar/

Pineda de Mar acollirà per primera vegada la Bioblitz, una jornada de ciència ciutadana que se celebrarà el diumenge 5 de juny a la plaça Sara Llorens, coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient.

La bioblitz és un recerca intensiva, durant tot un dia, de totes les espècies de fauna i flora que hi ha en una determinada zona. Diferents especialistes acompanyats dels ciutadans i de les famílies faran aquesta recerca. Els participants poden triar diversos itineraris biològics (consulteu els horaris a la web): ocells, insectes, plantes i flors, crustacis, etc...  La Bioblitz de Pineda de Mar tindrà lloc el diumenge 5 de juny de 9 a 20 h.

Per participar-hi cal inscriure’s abans a la web: https://bioblitzcat.wnature.org/pineda-de-mar/

Vine i gaudeix d’una experiència única i gaudeix de la natura. Participa-hi!


 

Organitzador: 
Ajuntament de Pineda de Mar
Municipis: 
Categories: 
Biodiversitat
Ciència
Educació ambiental

Relacionats

Acte
17/11/2025 - 09:00
Auditori del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona.
Notícia

Maresme Circular celebra el Dia Mundial de l'Educació Ambiental superant els 100.000 participants al seu programa ‘Un volt als residus’

Article

S'acaba la campanya 'Zero waste challenge' a Premià de Dalt

Butlletí