18a Assemblea general de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

dijous, 1 març, 2018 - 09:00 a divendres, 2 març, 2018 - 16:59
Edifici El Mirador.
Geolocation

ACTIVITAT EXCLUSIVA PELS MEMBRES DE LA XARXA DE CIUTATS I POBLES CAP A LA SOSTENIBILITAT

L’Assemblea general és l’òrgan superior de decisió i administració de la Xarxa, però encara més que això és un espai de trobada on intercanviem experiències, coneixement i bones pràctiques que ens ajuden a seguir treballant per unes ciutats i uns pobles més sostenibles.

Enguany volem dedicar la trobada a compartir la feina feta i a explorar les prioritats del que ens resta de mandat, per tal d’assolir els objectius que ens havíem fixat per a l’horitzó 2020 i per fixar-nos fites encara més ambicioses pera l’horitzó 2030.


Organitzador: 
Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat
Categories: 
Terra

Relacionats

Notícia

El Comitè Municipal de Sequera acorda el manteniment del reg municipal per degoteig i la posada en funcionament de les fonts ornamentals, entre d’altres actuacions

Notícia

El procés, obert del 13 al 24 d’abril, s’adreça a totes les persones majors de 16 anys i vol definir el model de recollida més adequat davant els nous reptes ambientals.

Notícia

La unitat d’educació ambiental està ubicada de forma permanent a l’exterior del pavelló Miquel Poblet.

Butlletí