descoberta de l'entorn

Article

La iniciativa va néixer el curs 1995-1996 de la mà del Consorci Besòs Tordera sota el nom “Apropa’t al Besòs”. Des d’aleshores, han passat per aquest programa més de 142.000 estudiants.

Notícia

RENATUReus, el projecte de renaturalització i resiliència de la ciutat que impulsa l’Ajuntament de Reus, dona continuïtat a les accions de participació, sensibilització i comunicació del projecte amb la programació de les activitats del tercer trimestre de l’any.

Article

El 18 i 19 d'octubre l'Ortoll, Ribes Roges i el passeig Marítim s'ompliran d'activitats gratuïtes pensades per a tota la família.
 

Notícia

El passat novembre l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols va fer un pas ferm cap a la promoció del benestar integral de la ciutadania adherint-se a la Declaració d’interdependència entre la salut i la natura. No és només un gest simbòlic, sinó que reflecteix un compromís tangible amb polítiques i accions que posen en valor els beneficis que els entorns naturals aporten a la salut física, mental i social.