El reaprofitament d’aigües grises i pluvials estalvia el 50% del consum d'un edifici

A FONS
13/05/2024 - 17:51

Reaprofitar les aigües grises i fer servir les teulades dels edificis per emmagatzemar aigua són dues de les possibles solucions a l’elevat consum d’aigua en èpoques de sequera.


 

Reaprofitar les aigües grises i fer servir les teulades dels edificis per emmagatzemar aigua són dues de les possibles solucions a l’elevat consum d’aigua en èpoques de sequera. Parlem amb l’Albert Soriano, cap d'estudis de l'escola del Gremi d'Instal·ladors de Barcelona, la Marta Oliver, tècnica de Sostenibilitat i Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Cugat i el Manel Poch, catedràtic d’enginyeria química a la Universitat de Girona.

 

Gravació i muntatge: Pere Elías


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Dues recerques liderades per la URV mostren que les dessalinitzadores i les potabilitzadores redueixen fins al 99% de les partícules, tot i que la remineralització i el rentat dels filtres poden augmentar-les puntualment

Article

El 43% de la ciutadania consumeix menys de 100 litres d'aigua al dia

Notícia


Inauguració oficial de la Fase 1 de la Via Blava Anoia, primer pas del projecte Vies Blaves Barcelona

Butlletí