Experts en turisme sostenible aposten pel cotxe compartit, incentius per anar a peu i vehicles elèctrics

Font: IB3

02/05/2019 - 09:00

Són propostes sorgides en la International Week a la Universitat de les Illes Balears

Les Balears són atractives gràcies les seves instal·lacions aeroportuàries, els seus ports i l’oferta d’allotjament cultural, d’oci i paisatgístic. Però les Illes han de canviar d’estratègia.

El doctor Christopher Moon, professor de la Universitat Middelsex de Londres, és expert en innovació ecològica i en turisme sostenible. Coneix molt bé Mallorca i creu que s’és en el camí correcte cap a la sostenibilitat turística.

La sostenibilitat, assegura el professor, no passa per ampliar carreteres. Pel que fa a la congestió del trànsit, una manera d’aconseguir tenir manco vehicles circulant és incentivar la pràctica del cotxe compartit, beneficis per als que facin ús de la bicicleta, motos i cotxes elèctrics i més punts de recàrrega.

El doctor Moon ha participat aquesta setmana a la International Week a la Facultat de Turisme.


 

Municipis: 
Etiquetes: 
Categories: 

Relacionats

Article

TMB preveu ingressar 14 milions d’euros amb la comercialització dels seus estalvis energètics

Article

Els ciutadans i ciutadanes de Barcelona se’n poden beneficiar per mitjà de les adquisicions de nous ciclomotors que es facin a partir del pròxim 1 de març. Té un pressupost inicial de prop de 15 milions d’euros, i es preveu la renovació de fins a 24.000 vehicles i l’impuls d’una xarxa d’estacions d’intercanvi de bateries.

Article

Amb aquest cotxe, anomenat Torgo, inexistent en el mercat i fabricat exclusivament per a FGC, l’estació ofereix la Ruta Descoberta Ecovall per explorar els diferents indrets de la zona. 

Butlletí