El 2n Pla de Mobilitat Urbana de Sant Just comença a caminar amb la participació de la ciutadania

09/08/2017 - 14:40

S'ha començat a treballar amb la participació de la ciutadania en el 2n Pla de Mobilitat Urbana de Sant Just Desvern.

Després d’una presentació amb dades actuals del municipi, moltes de les persones assistents, unes 60, provinents de diferents sectors o barris del municipi van poder manifestar les seves inquietuds i propostes per millorar la mobilitat a Sant Just Desvern.

L’alcalde, Josep Perpinyà, i el regidor de Mobilitat, Jordi Porta, van prendre nota i van donar resposta a algunes de les qüestions. Totes les aportacions ciutadanes van ser recollides per ser estudiades i incorporades, si és el cas, al 2n Pla de Mobilitat Urbana.

A grans trets, les coses que més preocupen les persones que van voler participar en aquesta primera sessió compartida van ser els següents: la millora del transport públic, dins i fora del municipi, tant pel que fa a cobertura com a freqüència; la seguretat des del punt de vista del control de la velocitat dels vehicles i de la millora d’alguns passos de vianants; l’ús de la bicicleta; les zones d’aparcaments dissuasius i gratuïts; les connexions de Can Candeler i Mas Lluí; la revisió de la mobilitat a La Miranda, la zona de baixes emissions del barri Centre; les connexions amb la Renfe de Sant Feliu o Sant Joan; el futur pas del tramvia per la ctra. Reial o la creació de comissions ciutadanes per treballar en la definició del 2n Pla de Mobilitat Urbana.

Recordem que les persones interessades en el futur de la mobilitat a Sant Just tenen una adreça de correu electrònic a la qual es poden dirigir, tant per fer-hi aportacions com per rebre informació de l’Ajuntament referent a l’elaboració del 2n Pla de Mobilitat Urbana de Sant Just Desvern 2018-2024. mobilitat@santjust.cat


 

Categories: 

Relacionats

Notícia

Sant Just Desvern es passa a l’energia pública metropolitana de la mà de Barcelona Energia

Notícia

L’Àrea Metropolitana de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat han presentat la nova instal·lació de recàrrega ràpida aquest matí al municipi, on s’ha creat un hub de mobilitat de baixes emissions, que inclou també FGC, AMBici i Bus Metropolità. El pla d’expansió de la xarxa d’electrolineres de l’AMB preveu que la xarxa passi de les 10 actuals a 102 a finals del 2024.

Notícia

Cornellà de Llobregat és una de les dues ciutats d’Espanya més grans de 50.000 habitants que compleixen els criteris de “les ciutats dels 15 minuts” per al 100% dels seus veïns, segons un estudi publicat per l’empresa Deyde DataCentric.

Butlletí