Trobada estatal del Pacte de les Alcaldies

dimecres, 2 abril, 2025 - 00:00 a divendres, 4 abril, 2025 - 23:59
Diputació de Tarragona

El Pacte de les Alcaldies-Europa és un moviment europeu que promou l'alineació de les polítiques municipals amb els objectius de la Unió Europea per lluitar contra la crisi climàtica. Un compromís voluntari de les ciutats i pobles que s’hi adhereixin de col·laborar en el compliment de la política energètica i climàtica europea, treballant per la reducció d'emissions de CO₂, per l'adaptació al canvi climàtic i per una transició energètica justa, que no deixi enrere a ningú i doni resposta a la pobresa energètica.

La Diputació de Tarragona, juntament amb l'oficina del Pacte de les Alcaldies, organitza l'edició 2025 de la Trobada Estatal del Pacte de les Alcaldies, que tindrà lloc els propers dies 2,3 i 4 d'abril a Tarragona. 

PROGRAMA

Més informació

 


 

Organitzador: 
Diputació de Tarragona
Municipis: 
Categories: 
Canvi climàtic

Relacionats

Notícia

Ematsa instal·la sistemes de retenció en quatre nous sobreeixidors i arriba als nou punts amb xarxes de protecció ambiental

Notícia

La ZBE estava suspesa des de febrer per la situació del servei ferroviari a Catalunya i es reactiva a partir del 16 de març.

Notícia

Ematsa destina 6,2 MEUR el 2025 per reforçar la resiliència hídrica del cicle urbà de l’aigua

Butlletí