22è Congrés de l'APEVC: Pobles i ciutats en transformació de la infraestructura verda a la resiliència

dijous, 5 maig, 2022 - 00:00 a dissabte, 7 maig, 2022 - 23:59
Fira de Mollerussa . Av. del Canal, 25, 25230 Mollerussa, Lleida, Espanya

El congrés d’enguany ofereix l’oportunitat de reflexionar sobre com s’ha transformat la infraestructura verda. Els condicionants actuals, tant socials com ambientals, obren una nova mirada sobre el paper que té la gestió dels espais verds en la biodiversitat, la inclusió social i el canvi climàtic.

De la mà de reconeguts experts coneixerem experiències i enfocs necessaris que de ben segur ens ajudaran a adaptar-nos a la realitat actual i encarar els reptes del futur.

Es seguiran les mesures preventives contra la Covid que estiguin vigents en el moment de la trobada.

MÉS INFORMACIÓ I PROGRAMA


 

Organitzador: 
APEVC
Categories: 
Parcs naturals/Paisatge

Relacionats

Article

El projecte de renaturalització Cornellà Natura continua avançant amb l’objectiu de fer de Cornellà una ciutat més saludable, sostenible i pensada per a les persones.

Article

L'Ajuntament de Girona ha signat un conveni anual amb el Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals per portar a terme actuacions en matèria d'adaptació al canvi climàtic i millores en la renaturalització de la ciutat.

Acte
21/01/2026 - 18:00
Sala d’Actes del COACB, (c. Casp 130). Barcelona.

Butlletí