Del camp a la taula

26/07/2021 - 15:12

A la web de la Setmana Bio per l'alimentació ecològica trobareu l’àlbum interactiu “Del camp a la cuina: l’aventura de la producció ecològica”, un àlbum il·lustrat molt complert, que il·lustra el treball de la pagesia ecològica i segueix el producte ecològic des del camps i la granja fins al menjador (escolar), passant per la transformació, elaboració i comercialització del producte.

La Setmana Bio per l’alimentació ecològica és un esdeveniment en el que es celebraran tot un conjunt d’activitats amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població. El programa d’activitats serà molt variat i la seva proposta i organització anirà a càrrec de qualsevol persona o entitat interessada en aquest objectiu. Degut a la situació plantejada per la pandemia de Covid 19, enguany la gran majoria d’activitats seran virtuals.


 

Categories: 

Relacionats

Article

Els costos de la gestió de residus municipals, que inclouen la recollida i el tractament, suposen un cost important per als municipis, i la ciutadania, com a usuària del servei, paga aquesta part del cost mitjançant les taxes de residus del seu municipi que són recaptades per l'ajuntament o entitats supramunicipals.

Notícia

L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palafrugell fa actuacions de control de l’ailant, una espècie exòtica invasora. 

Article


CATESCO i les entitats culturals de l’Aliança Catalunya 2030 promouen un espai de reflexió sobre drets culturals i sostenibilitat coincidint amb Mondiacult 2025 a Barcelona.

Butlletí