Calella posa en marxa el Punt d’Assessorament Energètic

27/05/2021 - 10:00

El Punt d’Assessorament Energètic vol donar respostes als dubtes de la ciutadania i poder dotar d’assessorament energètic als ciutadans que ho sol·licitin

Aquest punt s’ubica a l’Oficina Local d’Habitatge des del 7 de maig. 

El ciutadà podrà rebre serveis d’atenció presencial i de manera personalitzada sobre: atenció presencial a la persona usuària amb informació, assessorament i gestió de consums; diagnòstic de situacions de greu insuficiència energètica; control específic de factures i consums excessius; gestió i negociació amb les companyies subministradores; gestió de talls de subministraments; i sol·licitud, gestió i/o acompanyament en la tramitació del bo social.

Per tal de rebre aquest assessorament, cal que el titular dels comptadors i de la factura de consum sigui el mateix usuari que fa ús del seu consum (si el pis és llogat, els comptadors han d’estar a nom del llogater u no del propietari). També cal portar les últimes factures de consums dels quals es disposin (llum, aigua i/o gas).

L’Àrea de Política Social de l’Ajuntament, Oficina d’Habitatge i Fundació habitat solidari estan fent una tasca de detecció d’aquells usuaris que necessiten aquesta atenció; que se’ls avisarà per tal que sol·licitin cita prèvia.


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Article

Les escoles públiques Mare de Déu de Montserrat i Marià Cubí i Soler, i l'Institut Ramon Turró i Darder han aconseguit estalviar unes vint tones de CO2 aquest curs en el marc del projecte 50/50 d'estalvi energètic, el qual s'ha tancat avui amb un acte al Parc Francesc Macià.

Notícia

La reducció del 50% de les dutxes suposa un estalvi de 2.295.000 litres d’aigua cada temporada a Calella

Notícia

Es col·locaran 270 mòduls a les cobertes de l’edifici del centre educatiu. Una actuació finançada amb fons del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Butlletí