L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troba. A partir de diferents dinàmiques pràctiques, es treballa l'orientació, la formació de les platges, les diferents tipologies de platges (natural/urbana) i s'identifiquen les plantes que viuen a la sorra.
L'activitat finalitza amb una reflexió sobre l'ús que fem de les platges, els impactes que té la pressió humana sobre les platges i què podem fer per preservar-les.
Coneix les platges i les dunes metropolitanes
Relacionats
La seixantena d'assistents van participar en diversos tallers i activitats com la construcció de caixes nius per a ocells o una passejada per l'entorn fluvial dels rius Gurri i Mèder
Bagà ha recuperat el control i la gestió de les prop de 4.000 hectàrees de massa forestal del poble. Aquesta superfície, que representa el 90% del municipi, torna a mans municipals per reduir el risc d’incendis, crear llocs de treball i obtenir un rendiment econòmic directe per al poble.
Sant Vicenç de Montalt ha continuat desenvolupant durant el període 2025-2026 diferents actuacions de millora, consolidació i ampliació del Jardí de la Biodiversitat, situat al parc de la Riera del Gorg, entre el camí de la Puntaire, el carrer de la Coma de Bo i la rotonda de l’autopista.



