L'energia pel canvi

dimarts, 9 febrer, 2021 - 18:00 a dimecres, 10 febrer, 2021 - 18:59
Activita telemàtica

L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic, tot identificant les causes i conseqüències del canvi climàtic i l'emergència que es genera per entendre què podem fer com a ciutadans i què es fa des de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per mitigar l'impacte ambiental i adaptar-se a aquesta emergència.

L'activitat és gratuïta i per participar en l'activitat cal fer inscripció prèvia al telèfon 671 33 23 12 o al correu assessoria.compartim@amb.cat

Organitzador: 
Àrea Metropolitana de Barcelona
Destinatari: 
Ciutadania
Contacte: 

Relacionats

Article

Un taller d’Art a Caldes de Montbui recrea una metàfora per a condemnar la saturació del planeta pel canvi climàtic

Notícia

Les intervencions formen part del Programa sectorial per a la transició ecològica 2030 impulsat per la Diputació de Barcelona.

Notícia

Manlleu ha acollit la presentació del projecte europeu REHUBS - “Rural Empowerment HUBS for climate resilience”, en el qual participa com a cas d’estudi per fer del municipi un entorn rural més resilient davant els desafiaments que presenta l’emergència climàtica.

Butlletí