L'energia pel canvi

dimarts, 15 desembre, 2020 - 18:00 a dimecres, 16 desembre, 2020 - 18:59
Activita telemàtica

Activitat telemàtica per conèixer més de prop la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic, tot identificant les causes i conseqüències del canvi climàtic i l'emergència que es genera per entendre què podem fer com a ciutadans i què es fa des de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per mitigar l'impacte ambiental i adaptar-se a aquesta emergència.

Per participar en aquesta activitat cal fer inscripció en aquest enllaç

Organitzador: 
Àrea Metropolitana de Barcelona
Destinatari: 
Ciutadania

Relacionats

Notícia

L'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló avança amb l’energia renovable al Pavelló municipal.

Article

Barcelona Energia preveu un estalvi d’emissions un 40% superior a l’any passat en l’enllumenat de Nadal de la capital catalana

Notícia


Promogut per l’empresa municipal Reus Energia, amb el suport de col·laboradors públics i privats, aquest congrés vol posicionar Reus com a nucli estratègic de transformació energètica i erigir-se en espai de trobada per al diàleg, la innovació i la col·laboració entre empreses, institucions, món acadèmic i ciutadania.

Butlletí