L'energia pel canvi

dimarts, 15 desembre, 2020 - 18:00 a dimecres, 16 desembre, 2020 - 18:59
Activita telemàtica

Activitat telemàtica per conèixer més de prop la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic, tot identificant les causes i conseqüències del canvi climàtic i l'emergència que es genera per entendre què podem fer com a ciutadans i què es fa des de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per mitigar l'impacte ambiental i adaptar-se a aquesta emergència.

Per participar en aquesta activitat cal fer inscripció en aquest enllaç

Organitzador: 
Àrea Metropolitana de Barcelona
Destinatari: 
Ciutadania

Relacionats

Notícia

Comencen les obres de rehabilitació energètica de 5 edificis de Badia, subvencionades pels fons europeus Next Generation.

Notícia

Segons el regidor d’Esports de l'Ajuntament d'Olot, Aniol Sellabona, és la instal·lació municipal amb unes despeses energètiques més altes

Article

La tinenta d’alcalde Begoña Iglesias ha destacat que permetrà un important estalvi en la factura per l’Ajuntament i que és una mostra del compromís del govern per la sostenibilitat. La comissió de Gestió de la Ciutat ha informat avui d’aquest expedient i de la licitació de l’ombratge de la pista esportiva del centre cívic de la Bordeta.

Butlletí