Jornada: La biodiversitat més enllà del 2020

dimarts, 24 novembre, 2020 - 09:00 a dimecres, 25 novembre, 2020 - 16:59
Sessió virtual

XVII Jornada Anual CREAF-SCB-ICHN - La biodiversitat més enllà del 2020

En la XVI Jornada del CREAF, la Societat Catalana de Biologia (SCB) i la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) discutirem i reflexionarem obertament sobre aquests desafiaments, coneixerem persones expertes de centres de recerca, entitats i administracions que han hagut de fer-hi front i que ara estan pensant en el futur full de ruta. Entre tots, compartirem com fer front a aquest desafiament tenint en compte totes les dimensions de la biodiversitat.

SALA ZOOM COMPLETA - REGISTREU-VOS PER REBRE INFORMACIÓ DE LA JORNADA O REBRE ENLLAÇ YOUTUBE QUAN COMENCI EMISSIÓ.

PROGRAMA COMPLET

La jornada es durà a terme en una sala virtual a Zoom, també es retransmetrà en directe pel canal de Youtube del CREAF.


 

Organitzador: 
CREAF
Categories: 
Biodiversitat

Relacionats

Notícia

Els cinquanta esculls artificials a la làmina del Port Olímpic han estat completament colonitzats per algues i altres espècies marines, i han esdevingut refugi i zona de cria per a més de cent espècies un any després de la instal·lació.

Notícia

El Parc Fluvial del Besòs, gestionat per la Diputació de Barcelona a través d’un conveni d’encomanda de gestió, s’ha incorporat a la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

Notícia

 

L’AMB reprèn les tasques de manteniment que estaven afectades per les restriccions d’aigua, com per exemple posar a punt les instal·lacions de reg per aspersió i ressembrar gespes i prats.

Butlletí