Formació "Que les espècies fora de lloc no et deixin fora de joc"

dimarts, 30 abril, 2019 - 10:00 a dimecres, 1 maig, 2019 - 16:59
Centre de conservació de fauna Camadoca
Geolocation

La jornada té com a objectiu debatre sobre com podem implicar a la ciutadania en la problemàtica de les espècies exòtiques invasores.

Per aquest motiu els tècnics del Servei de Fauna de la Generalitat, juntament amb l’associació ADEFFA, ens oferiran les eines necessàries per conèixer què són les espècies exòtiques invasores, quins impactes provoquen en els ecosistemes i altres espècies autòctones, quina gestió es realitza a Catalunya des de l’administració amb l’ajuda de diversos agents com les entitats ambientals, exemples d’algunes d’aquestes espècies i com implicar a la ciutadania.

PROGRAMA

INSCRIPCIONS


 

Categories: 
Biodiversitat

Relacionats

Notícia

L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palafrugell fa actuacions de control de l’ailant, una espècie exòtica invasora. 

Notícia

El projecte Life eCOadapt50 posa en marxa el curs en línia “Adaptació local per al canvi climàtic”, una nova iniciativa formativa que vol enfortir les capacitats de les persones, organitzacions i territoris per adaptar-se als impactes del canvi climàtic. 

Article

La iniciativa va néixer el curs 1995-1996 de la mà del Consorci Besòs Tordera sota el nom “Apropa’t al Besòs”. Des d’aleshores, han passat per aquest programa més de 142.000 estudiants.

Butlletí