Web de l’Associació Catalana de Municipis i Entitats per a la Gestió Pública de l’Aigua (AMAP)

Font: AMAP.cat

25/10/2018 - 10:43

L’Associació Catalana de Municipis i Entitats per a la Gestió Pública de l’Aigua (AMAP) la integren set ciutats, empreses públiques i l’entitat Aigua Sense Fronteres i que defensa l’aigua com un bé humà, universal i accessible per a tothom que cal gestionar d’una manera transparent i participativa.

L’aigua és un bé de tots i totes. Un bé comú. Un bé essencial per a la vida. I així cal gestionar-lo, democràticament i pública. Amb, per i des de del conjunt dels veïns i veïnes dels municipis.

La finalitat de l’Associació és difondre i promoure la gestió íntegrament pública de l’aigua, així com donar suport als municipis que vulguin encaminar-se cap a una gestió pública de l’aigua.

Ja es troba disponible la web d'aquesta associació de caràcter municipalista a l'enllaç AMAP.cat.


 

Categories: 

Relacionats

Article

L'entitat Aigua és Vida disposa del portal "L'Aigua a Catalunya". Un portal de mapes interactius de Catalunya amb informació sobre la gestió pública i privada dels serveis d'abastament d'aigua als municipis.
 

Article

La publicació, disponible en català, castellà i anglès, aspira a promoure una reflexió col·lectiva sobre reptes compartits envers l’adaptació als nous escenaris climàtics, difondre les activitats impulsades pel projecte, destacar bones pràctiques replicables per reduir la vulnerabilitat dels territoris i fomentar entorns més resilients i preparats davant els impactes del canvi climàtic. 

Article

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar.

Butlletí