Una vintena de joves es formen com a pagesos als horts municipals de Sant Andreu de la Barca

22/03/2017 - 16:17

La iniciativa està en el marc d'un programa municipal d'inserció laboral adreçat a joves en risc d'exclusió social als que es vol formar com a pagesos d'agricultura ecològica i sostenible perquè puguin buscar feina en aquest sector, amb la col·laboració de Fundació Futur i Acció contra la fam.

Les ONG Fundació Futur i Acció contra la fam també participen de la iniciativa, que s'adreça a joves d'entre 16 i 29 anys que en el moment de començar el programa ni treballaven ni estudiaven.

Els 20 joves es formaran en agricultura ecològica i cultiu sostenible i a més disposaran d'orientació i acompanyament laboral, pràctiques en empreses i la possibilitat de contractació laboral.

L'orientador dels joves, Luis Muñoz (Acció Contra la Fam), assegura que "els participants estan contents i motivats: ja hem començat a netejar, a plantar alguna flor, s'estan veient canvis a l'espai i es va fent equip".


 

Etiquetes: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

Una iniciativa que ha començat amb una espigolada popular al Parc Agrari del Baix Llobregat.

Article
Co-creació d'accions col·lectives en l’àmbit local

En el context actual de crisi ecològica i social, el sistema agroalimentari representa un dels principals vectors d’impacte i, alhora, un dels espais clau per impulsar canvis estructurals.

Notícia

Lliurades deu parcel·les dels horts municipals de Boada Vell.

Butlletí