EcoFira de Calaf

diumenge, 13 maig, 2018 - 00:00 a 23:59
Geolocation

La Fira Ecològica de l’Alta Segarra i de l’Anoia és un aparador i punt de trobada de persones i professionals que, des d’àmbits diversos, treballen per a la sostenibilitat ambiental, social i econòmica del país.

L’ECO-FIRA CALAF, amb l’objectiu de fomentar els productes ecològics. va més enllà de ser una fira comercial. Estan previstes un seguit de ponències i tallers per formar-se i conversar al voltant de la sostenibilitat, l’ecologia i el medi ambient.

El dia 13 de maig de 2018 els productes i les pràctiques ecològiques seran els protagonistes a Calaf, en una fira que ja és referent a les terres de l’Alta Segarra i de l’Anoia i per extensió a la Catalunya Central.

La proposta està organitzada per l'Ajuntament de Calaf i compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

Més informació


 

Municipis: 
Categories: 
Agricultura

Relacionats

Notícia

Amb l’ajuda d’un geòfon s’han pogut localitzar i reparar fins a cinc fuites.

Notícia

Amb motiu del Dia Mundial contra el Malbaratament Alimentari, que se celebra el 29 de setembre, el Consell Comarcal del Vallès Occidental posa en valor les accions que impulsa per reduir el malbaratament d’aliments a la comarca. Aquesta jornada internacional vol sensibilitzar la ciutadania sobre l’impacte ambiental, social i econòmic que suposa llençar aliments que, tot i ser perfectament comestibles, no arriben a consumir-se. 

Butlletí