9è Mercat d’intercanvi i segona mà de Martorell

dimarts, 29 novembre, 2016 - 10:00 a dimecres, 30 novembre, 2016 - 13:59
Geolocation

Coincidint amb la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Martorell organitza, el proper 27 de novembre, el 9è Mercat d’intercanvi i segona mà, de 10.00 a 14.00h, a la rambla de les Bòbiles. La participació és gratuïta i inclourà setanta places, les mateixes que en la darrera edició.

L’activitat s’adreça a “particulars, no comerços ni professionals del sector, que vulguin desprendre’s d’objectes de casa que ja no fan servir, per intercanviar-los o vendre’ls a preus assequibles, una segona opció que acostuma a tenir més èxit”, segons el regidor de Planificació Urbanística, Medi Ambient i Habitatge, Adolf Bargués, qui ha destacat que és “una gran oportunitat de donar una segona vida als objectes i fomentar la cultura del residu zero”.

Els articles habituals acostumen a ser aparells electrònics, roba, bijuteria, joguines, petits electrodomèstics, material esportiu, plantes, llibres o pel·lícules. Els productes hauran d'estar en bon estat i tenir una qualitat mínima, ja que la finalitat és que es puguin reutilitzar. No es podran intercanviar ni vendre productes perillosos o nocius, ni animals, ni aliments, ni restes d'estoc.

S’instal·larà un punt informatiu on "es donarà conèixer les problemàtiques ambientals que genera el consum d'alguns productes d'ús quotidià i es farà un taller de manualitats per aprendre a fer un embolcall per l'entrepà de l'escola", ha dit Bargués.

Inscripcions

Els martorellencs interessats han de fer la sol·licitud de manera presencial a les oficines de l'Ajuntament de Martorell (carrer del Mur, 61). El telèfon d'informació és el 93 775 34 34, la inscripció és gratuïta, i s’acceptarà per rigorós ordre d’inscripció fins arribar a les 70 parades. Medi Ambient facilitarà als inscrits una taula i cadires per a poder exposar els articles. 


 

Categories: 
Reciclatge/Residus

Relacionats

Notícia

El nou model ofereix un seguit d’accions estratègiques que fomenten la reducció dels residus generats al municipi i permetran estalviar 868.000 euros.

Article

El Pacte de Viladecans pel Clima posa en marxa 8 accions per fer front al malbaratament alimentari

Article

El malbaratament és un problema global, atès que més de 1.300 milions de tones d’aliments es perden globalment des del camp fins als nostres plats.

Butlletí