Taller per reduir la despesa energètica de la casa i el negoci a St. Feliu Sasserra

divendres, 10 juny, 2016 - 20:00 a dissabte, 11 juny, 2016 - 19:59
Geolocation

Xerrada de caire pràctic i exposició de dubtes dels assistents, per tal de poder conèixer les oportunitats d’estalvi a partir de canvis de contractació dels serveis, petites i mitjanes inversions amb petits equips i, sobretot, fent una mínima gestió energètica de casa nostra o del nostre negoci. També s’exposaran altres  possibilitats a partir d’energies renovables.

Divendres 10 de juny a les 20h. A l'Ateneu de St. Feliu Sasserra


 

Categories: 
Energia

Relacionats

Article


Fonollosa impulsa dues actuacions clau per combatre l’emergència climàtica i reduir el consum energètic dels espais públics.

Notícia

El consistori es beneficia d’una subvenció de la Diputació de Barcelona per col·locar 48 plaques solars que donaran servei a tots els equipaments municipals en un radi de dos quilòmetres

Notícia

L’Ajuntament de Fonollosa substitueix les actuals lluminàries del municipi per unes de tecnologia led.

Butlletí