Bosses i carteres fetes 100% amb càmeres de pneumàtic reutilitzat

Sostenible.cat
01/06/2009 - 00:00


Si coneixeu algun ECOdisseny interessant, envieu-nos un mail a redaccio@sostenible.es

 

Què sóc?  Bosses i carteres fetes al 100% amb cautxú reciclat de càmeres de pneumàtics reutilitzades de bicicletes, cotxes i camions. En l'estètica dels productes s'inclouen les vàlvules d'inflar, pegats i inscripcions del material d'origen.  La nansa està feta amb cinturó de cotxe amb regulador de mides. El primer disseny de la marca va ser una bossa, però actualment ja tenen una gran varietat de productes, tots ells 100% fabricats a partir de cautxú reutilitzat de bicicletes, cotxes i camions.

En quina fase sóc més sostenible? Perquè?
-Extracció de materials: tots aquests productes estan 100% fabricats a partir de cautxú reutilitzat.

Especial ECOdissenys a 'Sostenible':

1. Öko-ball, la bola per rentar sense sabó 
2. RD4, la cadira feta 100% amb plàstic reciclat
3. Wattson, quanta energia consumim a casa?
4. Taules i cadires que abans eren bicicletes
5. Polartec, teixits fets amb plàstic reciclat
6. iUnika Gyy: un portàtil lliure, solar i biodegradable

Etiquetes: 

Relacionats

Article

El nostre director de continguts propis, Marc Solanes, col·labora en una secció mensual al RAC1manat de RAC1 a través de la secció "Sostenibles".

Article

El nostre director de continguts propis Marc Solanes col·labora en el programa de ràdio de RTVE "Via verda", en aquesta ocasió centrat en el debat sobre el decreixement. 

Article


Nueva Cultura de la Tierra, de Charo Morán, és una obra que s’emmarca en una campanya més àmplia promoguda per Ecologistes en Acció. Aquest llibre es presenta com un argumentari necessari per comprendre la crisi ecosocial actual i proposa un canvi de paradigma cap a una cultura que respecti els límits planetaris i promogui vides dignes per a tots els éssers vius.

Butlletí