Eines i material per fer compost a casa

13/10/2002 - 00:00
Compostadores SL. és una empresa especialitzada en compostatge domèstic, pionera a l'estat espanyol i que, a la seva plana web, ofereix recursos prou interessants. Hi ha una vessant pedagògica -què és, com es fa i quin és el manteniment del compost- prou interessant, però segurament el més recomanable és fer un cop d'ull a la botiga virtual de la plana. Diferents contenidors -de preus i mides variables- i altres instruments i materials per fer aquest procés amb la matèria orgànica es mostren a la vista de tothom. El que és interessant és que tot això es pot fer, amb comoditat i rigor, assegut davant la pantalla de l'ordinador. Tots aquells que hagin sospesat alguna vegada la possibilitat de fer compost a casa tenen l'oportunitat ara de comprovar quins productes ofereix el mercat i fer una provisió de despeses. Els que no sabien on començar a mirar, ara ja tenen un lloc adequat per fer-ho. Endavant, doncs.

Relacionats

Article


 

La 26a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, celebrada el 12 de març del 2026 a El Prat de Llobregat, ha posat el focus en la transició energètica justa.

Article

El Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de la Generalitat de Catalunya ha lliurat al Govern un informe sobre descarbonització de l’economia i la societat catalanes

Article

El llibre ofereix una visió del cicle de l’aigua amb una perspectiva ecosistèmica i sense limitar-se a les necessitats de l’espècie humana.

Butlletí