"La nova ordenança exigeix especialment als que més consumeixen"

Marc Serra, president de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat
Periodista. Cap de redacció de continguts propis de Sostenible.cat
07/04/2025 - 12:08

Marc Serra, president de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, explica en què consisteix el nou model d'ordenança municipal d'estalvi i ús eficient de l'aigua que proposa la Xarxa, amb el suport tècnica de la Diputació de Barcelona.


 

 


Marc Serra, president de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, explica en què consisteix el nou model d'ordenança municipal d'estalvi i ús eficient de l'aigua que proposa la Xarxa, amb el suport tècnica de la Diputació de Barcelona, que pretén donar les eines als municipis perquè assoleixin uns nivells d'estalvi que s'adeqüin a la situació de sequera estructural que viu la regió mediterrània.

 

Realització: Pere Elías


Categories: 

Relacionats

Notícia

El Ple aprova el nou contracte del servei municipal d’abastament d’aigua potable i clavegueram, una decisió clau per garantir-ne el funcionament i el manteniment al municipi.

Notícia

Els alcaldes de l'Alt Urgell han iniciat el procés per mancomunar la gestió de l'aigua potable, buscant optimitzar el servei i fer-lo econòmicament sostenible a tota la comarca.

Notícia

Aquesta actuació es durà a terme de manera esglaonada i per zones i comportarà talls puntuals del subministrament d'aproximadament una hora. Des del Servei d’Aigües de Calaf s’anirà informant puntualment els veïns i veïnes afectats

Butlletí