Websèrie Fem-ho

25/10/2021 - 09:45

En el marc de la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, les diferents entitats organitzadores fem un repàs d’alguns dels motius que tenim per canviar la nostra relació amb l’energia, i encara n’hi ha molts més! Cadascú té el seu. L’important és fer el salt al nou model energètic. Descobreix-los a la websèrie "Fem-ho!".

Ja heu triat el vostre? Doncs ara només hem de començar. Aquesta sèrie us explica de manera pràctica sis maneres de fer-ho, des de la contractació d’energia, fins a l’autoconsum, l’estalvi a casa, la mobilitat o l’ús de la biomassa.

De motius en sobren, fem-ho! «Fem-ho!» és una producció conjunta de l’Institut Català d’Energia, la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona, el Consell d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les Comarques de Girona (CILMA), la Diputació de Tarragona i l’Ajuntament de Barcelona amb la col·laboració de la Diputació de Lleida i l’Àrea Metropolitana de Barcelona.


Idea i coordinació: Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat. Enregistrament a: La Fàbrica del Sol - Ajuntament de Barcelona. Enregistrament, edició i producció: Iceberg Media.


 

Etiquetes: 

Relacionats

Article

Amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, el 22 de març, i dels 25 anys d’Escoles + Sostenibles, repassem l’evolució de les iniciatives de gestió responsable de l’aigua a Barcelona durant l’últim quart de segle, i us presentem un recull de recursos per tractar aquest tema a l’aula.

Article

Les Rebels pel clima són dones reals que, sovint lluny dels focus, fan coses extraordinàries contra l’emergència climàtica, des de la ciutat fins als racons més remots del permagel

Article

S’obre la quarta edició dels Premis Agenda 2030 Barcelona + Sostenible

Butlletí