Web per a l¿estalvi d¿aigua

08/05/2002 - 00:00
La pàgina web Agua Dulce, gestionada per la Fundación Ecología y Desarrollo (Ecodes), reuneix diferents recursos i continguts relacionats amb l'estalvi d'aigua. Això inclou des d'un programa per a calcular el consum domèstic i les pèrdues ocasionades pel degoteig, fins a un repàs de les possibles tecnologies a aplicar i la manera d'aconseguir-les. La web es presenta en castellà i amb un disseny molt clar i atractiu. Activa des del maig de 2002, aquesta plana és un instrument prou útil al servei de tots els agents interessats en aconseguir un ús eficient de l'aigua a les ciutats. Ofereix informació i serveis d'assessoria en matèria d'eficiència a les administracions públiques, a les indústries, als centres educatius, a les oficines, als hotels, als hospitals' Té un apartat destinat a repassar les experiències d'altres països i un espai destinat als més menuts. Agua Dulce es una iniciativa que arrela a Saragossa, però escapa el localisme gràcies a la seva ambiciosa rigorositat.

Relacionats

Article

Dones x Aire Net és una iniciativa col·laborativa per visibilitzar, connectar i fer xarxa entre el talent femení que treballa per la millora de la qualitat de l’aire. 

 

Article


Els dies 16 i 17 d’octubre del 2025, Sabadell ha estat la seu del Congrés de la Qualitat de l’Aire. Podeu veure diverses breus píndoles en vídeo dels principals ponents del congrés.

Article
Organitza una acció!


 

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus té com a objectiu organitzar accions de sensibilització sobre la prevenció de residus. La 17a edició tindrà lloc del 22 al 30 de novembre de 2025, fent èmfasi en la importància d’afrontar el repte creixent dels Residus d’Aparells Elèctrics i Electrònics (RAEE).

Butlletí