Una web recull els perfils ambientals dels països del Golf Pèrsic

30/03/2003 - 00:00
El World Ressources Institute disposa, en la seva web, d'un paquet d'informacions de gran rigorositat. Arran de la guerra amb l'Irak, els responsables d'aquesta organització no governamental amb seu als EUA i amb més de vint anys d'experiència, han recopil·lat un seguit de fitxes que resumeixen la situació ambiental dels diferents països del Golf Pèrsic. No cal dir que es tracta d'una informació de gran valor per la seva oportunitat. Es comprova que l'atac de les tropes angloamericanes es dóna sobre un territori molt precari ambientalment. Les dades recollides són de gran utilitat per prendre consciència de l'abast de les destruccions endegades, però especialment, per començar a imaginar l'Irak de la reconstrucció. Serà en aquest moment que les informacions del WRI tindran tot el sentit. Esperem que aleshores no sigui massa tard. Aquí podeu accedir a l'índex de països. Clicant sobre el mapa accedireu a l'estat que us interessi. Un cop dins, podeu descarregar-vos la informació, en format pdf, dels diferents temes aplegats: biodiversitat, àrees protegides, forest, àrees costeres i marines, agricultura, aigua, clima, energia, desenvolupament humà i d'altres indicadors.

Relacionats

Article

El projecte europeu UP2030 posa a l’abast de les ciutats una plataforma de serveis per avançar cap a la neutralitat climàtica, oferint eines i recursos per transformar els seus espais urbans cap a la resiliència climàtica i de manera inclusiva

Article

La Diputació de Barcelona presenta a CONAMA 2025 Municipis pel Clima, una nova eina per accelerar la transició ecològica local

Article


Aquest any 2025 es compleix els 25 anys que els municipis de Tiana, Tona i Riudecanyes van ser els primers municipis catalans a implantar la recollida selectiva porta a porta.

Butlletí