Öko-ball, la bola per rentar sense sabó

Sostenible.cat
23/03/2009 - 00:00
Primera entrega de l'especial ECOdissenys a Sostenible.cat

[Primera entrega de l'especial ECOdissenys a 'Sostenible']

 

Què sóc?
Disseny amb l'objectiu de rentar la roba a la rentadora sense necessitat de productes químics (és a dir, permet rentar sense afegir sabó ni suavitzant, només cal introduir la bola dins el tambor de la rentadora). Per entendre com funciona aquest producte, podeu consultar l'apartat corresponent de la pàgina web: http://www.okoball.cat/bola-rentar/.

L'Öko-ball està fabricada amb polipropilè ecològic i conté en el seu interior boletes bioceràmiques. Aquest mecanisme resulta totalment hipoal·lergènic, indicat per a pells delicades i sensibles, a més de la seva funció antibacteriana. La seva durada és de 1.500 rentats. L'Ökoball és un producte certificat i reconegut a nivell internacional. 

En quina fase sóc més sostenible? Per què?
En la d'utilització, perquè el seu ús evita que fem servir detergents. A més, és un producte que dura l'equivalent a 1.500 rentats, és a dir, té una gran durabilitat. D'altra banda també es pot fer servir en el frigorífic per mantenir més frescos els aliments, resultant bastant multifuncional.

Etiquetes: 

Relacionats

Article

Mesures per reduir l'impacte sobre les llars i les empreses

Article


 

La 26a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, celebrada el 12 de març del 2026 a El Prat de Llobregat, ha posat el focus en la transició energètica justa.

Article

El Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de la Generalitat de Catalunya ha lliurat al Govern un informe sobre descarbonització de l’economia i la societat catalanes

Butlletí