Calendari Escolar 2020-2021. Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)

Elaborat per la Fundació Pere Tarrés
21/12/2020 - 10:05

La Fundació Pere Tarrés seleccionat 12 dels 17 ODS, un per a cada mes de l’any, per il·lustrar el calendari del curs 2020-2021. Cada mes, es proposen activitats pedagògiques adreçades a aprofundir en aquests 12 objectius.

Els 17 Objectius per al Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per l’Assemblea General de les Nacions Unides són fites per millorar el nostre món abans de l’any 2030. La Fundació Pere Tarrés n’ha seleccionat 12, un per a cada mes de l’any, per il·lustrar el calendari del curs 2020-2021. Cada mes, es proposen activitats pedagògiques adreçades a aprofundir en aquests 12 objectius.

 Descarrega el calendari en format pdf

Podeu veure les accions que la Fundació Pere Tarrés està duent a terme respecte els ODS en aquest apartat.

Les fitxes pedagògiques mensuals es poden consultar clicant sobre els diferents mesos del calendari. Les fitxes, amb el corresponent material pedagògic, s’aniran activant a mesura que avanci l’any.


 

Etiquetes: 

Relacionats

Article

El Concurs juvenil de curtmetratges Senat pel clima té per objecte fomentar la implicació dels joves creadors en la consecució dels objectius mediambientals de l'Agenda 2030.

Article

Les iniciatives guanyadores, que han estat escollides entre 72 propostes presentades, han rebut un guardó que reconeix l’impacte mesurable en la consecució dels objectius de desenvolupament sostenible (ODS), ja siguin iniciatives empresarials, socials i de mitjans de comunicació o projectes educatius.

Article

S'amplia l'oferta amb l’entrada en servei de l’antic laboratori de l’Estació de Tractament d’Aigua Potable com a espai d’aprenentatge.

Butlletí