Bicis al millor preu, a la universitat

29/04/2003 - 00:00
L'associació SenseFums, secció universitària del Bicicleta Club de Catalunya - BACC, organitza per cinquè any consecutiu el Mercat Universitari de la Bici d'ocasió, amb l'objectiu de facilitar la compra d'una bicicleta als estudiants i membres del col·lectiu universitari en general. En aquest mercat de la bicicleta d'ocasió, que habitualment s'organitza a principis de curs, s'intenta reunir el màxim nombre de bicicletes de segona mà i bicicletes noves econòmiques, a més de complements de gran utilitat pel ciclista urbà, com puguin ser les llums, cadenats, portaequipatges etc. Les bicicletes que s'ofereixen són les que porten els particulars i les que ens proporcionen algunes botigues. Malauradament el nombre de bicicletes encara es reduït i la demanda supera en molt la oferta. Cal que us espavileu! La cita és dimarts 29 d'abril de 2003, de 10 del matí a 5 de la tarda, a l'edifici central de la Universitat de Barcelona (Gran Via 585, Plaça Universitat), al passadís d'enllaç dels patis interiors. L'activitat té el suport de l'Ajuntament de Barcelona / Comissió de Joventut i Drets Civils, la Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya - Pla de Medi Ambient, i del Grami de Comerciants de Bicicletes de Catalunya.

Relacionats

Article

Dones x Aire Net és una iniciativa col·laborativa per visibilitzar, connectar i fer xarxa entre el talent femení que treballa per la millora de la qualitat de l’aire. 

 

Article


Els dies 16 i 17 d’octubre del 2025, Sabadell ha estat la seu del Congrés de la Qualitat de l’Aire. Podeu veure diverses breus píndoles en vídeo dels principals ponents del congrés.

Article
Organitza una acció!


 

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus té com a objectiu organitzar accions de sensibilització sobre la prevenció de residus. La 17a edició tindrà lloc del 22 al 30 de novembre de 2025, fent èmfasi en la importància d’afrontar el repte creixent dels Residus d’Aparells Elèctrics i Electrònics (RAEE).

Butlletí