Bicis al millor preu, a la universitat

29/04/2003 - 00:00
L'associació SenseFums, secció universitària del Bicicleta Club de Catalunya - BACC, organitza per cinquè any consecutiu el Mercat Universitari de la Bici d'ocasió, amb l'objectiu de facilitar la compra d'una bicicleta als estudiants i membres del col·lectiu universitari en general. En aquest mercat de la bicicleta d'ocasió, que habitualment s'organitza a principis de curs, s'intenta reunir el màxim nombre de bicicletes de segona mà i bicicletes noves econòmiques, a més de complements de gran utilitat pel ciclista urbà, com puguin ser les llums, cadenats, portaequipatges etc. Les bicicletes que s'ofereixen són les que porten els particulars i les que ens proporcionen algunes botigues. Malauradament el nombre de bicicletes encara es reduït i la demanda supera en molt la oferta. Cal que us espavileu! La cita és dimarts 29 d'abril de 2003, de 10 del matí a 5 de la tarda, a l'edifici central de la Universitat de Barcelona (Gran Via 585, Plaça Universitat), al passadís d'enllaç dels patis interiors. L'activitat té el suport de l'Ajuntament de Barcelona / Comissió de Joventut i Drets Civils, la Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya - Pla de Medi Ambient, i del Grami de Comerciants de Bicicletes de Catalunya.

Relacionats

Article

Es presenta la nova guia Flora i Fauna del Parc Natural de la Serra de Collserola, en un acte emotiu que ha remarcat la biodiversitat de Collserola i la recerca que s’ha realitzat els darrers anys gràcies a la gran complicitat del món científic i naturalista. Els autors, Francesc Llimona i Toni Llobet, van oferir una visió detallada, i moltes vegades complexa, del procés de selecció i representació de les vora 1000 espècies presents a la guia.

Article

Tot i que el 90% de la població mundial rep aigua a través d’operadors públics o comunitaris, a Catalunya el context és ben diferent: el 78% de la ciutadania accedeix a l’aigua potable mitjançant serveis gestionats per empreses privades o societats mixtes.

Article
Gerald Durrell

Convertida ja en un clàssic universal,  La meva família i altres animals narra les peripècies d'una família insòlita, desbaratada i molt poc convencional que decideix abandonar la grisa i plujosa Anglaterra per instal·lar-se a l'assolellada i paradisíaca illa grega de Corfú.

Butlletí