Setmana de la Pedra Seca

dilluns, 23 novembre, 2020 - 00:00 a diumenge, 29 novembre, 2020 - 23:59

Del 23 al 29 de novembre, tots els racons dels Països Catalans reivindicaran el patrimoni de la pedra seca i la seva tècnica constructiva organitzant activitats a l’entorn de la pedra seca per posar-la en valor.

Apropa’t al territori per conèixer aquesta joia de l’arquitectura rural i participa de la seva recuperació i divulgació!

Més informació


 

Categories: 
Món rural
Parcs naturals/Paisatge

Relacionats

Notícia

L’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú va acollir dissabte, 26 d'abril, el lliurament dels Premis a la Prevenció d’Incendis Forestals 2025, que convoca la Diputació de Barcelona. Més d'un centenar de representants de les diferents Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) de la província van assistir a l’acte que, sota el títol “A peu de bosc” i amb format televisiu, es va poder seguir per la Xarxa de Televisions Locals, productora de l’esdeveniment.

Notícia

La població de senglars a Collserola cau a la meitat en 3 anys i les incidències vinculades amb la seva presència un 70%

Butlletí