Què ens explica la factura de l'aigua?

dilluns, 22 març, 2021 - 18:00 a dimarts, 23 març, 2021 - 18:59
Activitat telemàtica

Coincidint amb la celebració del Dia Mundial de l'Aigua, el taller "Què ens explica la factura de l'aigua?" mitjançant la informació que ens dona una factura de l'aigua pretén reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen i capacitar a les persones participants de les eines per entendre i posar en valor l'aigua i la importància de fer-ne una bona gestió.

L'activitat és gratuïta i per participar en l'activitat cal fer inscripció prèvia al telèfon 671 33 23 12 o al correu assessoria.compartim@amb.cat

Organitzador: 
Àrea Metropolitana de Barcelona
Destinatari: 
Ciutadania
Contacte: 

Relacionats

Acte
17/05/2025 - 10:00
Les Franqueses del Vallès
Notícia

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per tornar a funcionar amb normalitat un cop el Govern ha aixecat les restriccions.

Notícia

Es tracta d’una actuació emmarcada en el projecte “El riu, teixint fils de vida”, finançat pels Plans de Sostenibilitat Turística en Destinació (PSTD) del Pla de Recuperació, transformació i resiliència finançat per la Unió Europea-NGEU. El projecte afecta directament uns 40 quilòmetres de camins que discorren per sis municipis del Vallès Occidental: Montcada i Reixac, Ripollet, Barberà del Vallès, Sabadell, Castellar del Vallès i Sant Llorenç Savall.  

Butlletí