L'energia pel canvi

dimarts, 9 febrer, 2021 - 18:00 a dimecres, 10 febrer, 2021 - 18:59
Activita telemàtica

L'activitat telemàtica "L'energia pel canvi" vol donar a conèixer la relació entre el consum energètic (i de recursos) i el canvi climàtic, tot identificant les causes i conseqüències del canvi climàtic i l'emergència que es genera per entendre què podem fer com a ciutadans i què es fa des de l'Àrea Metropolitana de Barcelona per mitigar l'impacte ambiental i adaptar-se a aquesta emergència.

L'activitat és gratuïta i per participar en l'activitat cal fer inscripció prèvia al telèfon 671 33 23 12 o al correu assessoria.compartim@amb.cat

Organitzador: 
Àrea Metropolitana de Barcelona
Destinatari: 
Ciutadania
Contacte: 

Relacionats

Entrevista
Jorge Riechmann, filòsof i ecologista

Notícia

Han finalitzat els treballs d’adaptació i millora de l’Espai CalvetViu, amb la plantació de la vegetació prevista en el projecte. Les intervencions han permès renaturalitzar un espai urbà a l'urbanització del Calvet que es trobava degradat, eliminant el paviment existent i recuperant el sòl natural. A partir d’aquesta base s’ha adequat l’entorn per millorar-ne tant la funcionalitat ecològica com l’ús social.

Article

El passat 5 de febrer es va inaugurar el refugi climàtic del pati de l'escola Marià Fortuny, el primer dels quatre construïts amb el projecte de renaturalització de la ciutat, RENATUReus. 

Butlletí