Fira d’herbes remeieres Remeiart

diumenge, 4 juny, 2023 - 00:00 a 23:59
Castell de Penyafort, Santa Margarida i els Monjos

El Remeiart, la fira que cada juny converteix Santa Margarida i els Monjos en l’epicentre del sector de les herbes remeieres, arriba enguany a la seva dotzena edició.

Serà del 2 al 12 de juny i entre els actes habituals que ja són un ritual entre el veïnat del municipi i comarca en destaca la Fira d’herbes remeieres al castell de Penyafort, la inauguració de les Cuines i tapes, i l’herbes campus.

La traca del festival serà el diumenge dia 4 de juny, amb la Fira Remeiart al castell de Penyafort, amb més de cinquanta tallers i quaranta expositors, oferta gastronòmica fora del recinte, zona infantil de jocs creatius, xerrades i tallers.


 

Categories: 
Biodiversitat
Salut

Relacionats

Notícia

Santa Coloma ocupa el lloc novè d’una llista de 917 ciutats europees, i és la primera ciutat catalana, a l’estudi Índex de Disseny Urbà Saludable elaborat per l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal).

Notícia

Un estudi estima l’impacte que l’increment en la coberta vegetal tindria sobre la mortalitat.

Article

La Mancomunitat Penedès-Garraf continua promovent la prevenció del residu tèxtil als municipis del territori amb la campanya «Està de moda».

Butlletí