Exposició virtual - Actuem amb energia

dimecres, 17 juny, 2020 - 00:00 a dijous, 17 setembre, 2020 - 23:59

L'exposició virtual Actuem amb energia  ens mostrarà com, a partir d'un recurs que es troba a la natura, podem acabar encenent un llum.

També els avantatges i els inconvenients derivats d'aquest procés, com es pot veure influenciat per l'estalvi i l'ús eficient de l'energia en el nostre dia a dia; i com les administracions locals, nacionals i internacionals hi tenen un paper important. 

El canvi climàtic és un problema que ja ens afecta i cada cop ens afectarà més. El dia després del confinament també. 

La resposta al canvi climàtic passa per una transició energètica i una acció climàtica. Cal actuar perquè com hem pogut comprovar, els problemes globals ens afecten localment.

Seguiu l'enllaç per visitar l'exposició virtual Actuem amb energia


 

Organitzador: 
Diputació de Barcelona
Categories: 
Energia

Relacionats

Notícia

Les actuacions s'han dut a terme amb el finançament de la Diputació de Barcelona

Article


 

La 26a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, celebrada el 12 de març del 2026 a El Prat de Llobregat, ha posat el focus en la transició energètica justa.

Notícia

Un estudi presentat a l’Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat conclou que els municipis que apliquen bonificacions a l’impost de béns immobles (IBI) han registrat un 30% més d’instal·lacions d’autoconsum solar i que, des de la posada en marxa de la mesura, els ajuntaments han bonificat més de 40 milions d’euros per fomentar la transició energètica.

Butlletí