Exposició “Reduïm Residus” a Sant Vicenç de Castellet

dilluns, 25 novembre, 2019 - 00:00 a dijous, 5 desembre, 2019 - 23:59
Espai Ateneu. Biblioteca Salvador Vives Casajuana. C/Creixell, 6. Sant Vicenç de Castellet
Geolocation

Reduïm residus! és una exposició que vol donar a conèixer als visitants les característiques i la importància de la gestió dels residus, per tal d’afavorir i incrementar la participació de la ciutadania en la presa de decisions ambientals. 

L’exposició, creada per la Gerència de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, vol sensibilitzar els joves i el públic general sobre la necessitat de respectar la piràmide de gestió de les escombraries, que comença per la prevenció o reducció de residus, segueix per la reutilització i el reciclatge i només acaba en el tractament en els casos en que sigui necessari. D’aquesta manera protegim el medi ambient i minimitzem les despeses de gestió.

  • La natura no fa residus. La natura és circular
  • Generem residus! De matèria primera a residu
  • Amaguem els residus sota l’estora? La gestió de les escombraries
  • Els protagonistes. Què hi va? Què no hi va?
  • Altres sistemes de recollida
  • Tot comença per tu: reduir, reciclar, reutilitzar
  • Coses que passen a la Terra: notícies breus sobre la producció i gestió de residus arreu del món.

Horaris: Tardes de 16:00 a 20.30 h: de dilluns a divendres; Matins de 10.00 a 13.30 h: dimecres, divendres i dissabte; Diumenge tancat


 

Categories: 
Reciclatge/Residus

Relacionats

Article

El Consorci del Bages impulsa una campanya per fomentar una millor separació de residus

Notícia

Des de l’Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola s'agraix  tota la ciutadania per l’esforç i la implicació mostrats en l’adaptació al nou sistema de recollida selectiva de residus

Article

L’ús de gots i plats reutilitzables i la instal·lació de fonts durant el Conama Local Viladecans 2025 redueix l’impacte ambiental d’aquest esdeveniment. La mesura implica la reducció de milers de productes d’un sol ús, entre els quals, 1.500 ampolles de plàstic.

Butlletí