Celebració del Dia Mundial de l'Educació Ambiental a Sant Cugat: exposició i xerrada sobre canvi climàtic

dijous, 26 gener, 2017 - 18:30
Cal Temerari
Geolocation

De part de l'associació OSEA, us convidem a celebrar amb nosaltres, aquest 26 de gener a Sant Cugat, el dia mundial de l'Educació Ambiental.

Us esperem al local social cal Temerari a les 18:30h per inaugurar una exposició sobre el canvi climàtic que hem elaborat nosaltres mateixos/es des d'una perspectiva particular.

Seguidament realitzarem una xerrada-taller-dinàmica sobre el canvi climàtic, una adaptació d'una activitat que fa anys que funciona molt bé a secundària i té ganes de no deixar ningú indiferent.

L'exposició romandrà a cal Temerari fins el dia 9 de febrer, dia en què a les 18:30h passarem el documental Això ho canvia tot (This Changes Everything) de la Naomi Klein, amb subtítols en català de l'Isidre Castañé.

Us convidem a gaudir amb nosaltres d'aquesta celebració. Us esperem!

OSEA... Organització Santcugatenca d'Educació Ambiental


 

Categories: 
Educació ambiental

Relacionats

Notícia

L'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès està en procés de substituir 1.416 punts de llum que permetrà estalviar uns 63.000 euros anuals i reduir 97 tones de CO₂

Notícia

“Espais més naturals, Sant Cugat saludable” és la campanya que explica el model de gestió sostenible de parcs i jardins municipals a Sant Cugat del Vallès.

Notícia

La comunitat educativa i el teixit associatiu prenen la iniciativa amb activitats pròpies que porten el Dia de la Terra més enllà de la programació institucional

Butlletí