Celebració del Dia Mundial de l'Educació Ambiental a Sant Cugat: exposició i xerrada sobre canvi climàtic

dijous, 26 gener, 2017 - 18:30
Cal Temerari
Geolocation

De part de l'associació OSEA, us convidem a celebrar amb nosaltres, aquest 26 de gener a Sant Cugat, el dia mundial de l'Educació Ambiental.

Us esperem al local social cal Temerari a les 18:30h per inaugurar una exposició sobre el canvi climàtic que hem elaborat nosaltres mateixos/es des d'una perspectiva particular.

Seguidament realitzarem una xerrada-taller-dinàmica sobre el canvi climàtic, una adaptació d'una activitat que fa anys que funciona molt bé a secundària i té ganes de no deixar ningú indiferent.

L'exposició romandrà a cal Temerari fins el dia 9 de febrer, dia en què a les 18:30h passarem el documental Això ho canvia tot (This Changes Everything) de la Naomi Klein, amb subtítols en català de l'Isidre Castañé.

Us convidem a gaudir amb nosaltres d'aquesta celebració. Us esperem!

OSEA... Organització Santcugatenca d'Educació Ambiental


 

Categories: 
Educació ambiental

Relacionats

Notícia

Es va celebrar a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (UPC) la primera jornada d’aquest Congrés, que vol convertir-se en una cita clau per impulsar la sostenibilitat al territori. La resta de jornades s’aniran celebrant posteriorment a diferents ciutats del Vallès.

Notícia

El projecte, que promou la Diputació de Barcelona, es basa en la ciència ciutadania en la presa de decisions ambientals.

Notícia

L’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i l’AMB construiran una gran pèrgola fotovoltaica a l’aparcament del Park and Ride. El 70% de la producció de la instal·lació, d’1,2 MWp, es destinarà a equipaments municipals. 

Butlletí