Aqua Calida, la bio-fira de termalisme, salut, història i gastronomia de Caldes d'Estrac

dissabte, 10 juny, 2017 - 00:00 a diumenge, 11 juny, 2017 - 23:59
Caldes d'Estrac

Arriba la primera edició d'Aqua Calida, la bio-fira de termalisme, salut, història i gastronomia de Caldes d'Estrac

Durant el 10 i 11 de juny Caldes d´Estrac acollirà una intensa programació amb activitats pensades per a grans i petits


 

Municipis: 
Categories: 
Educació ambiental

Relacionats

Article

El nou sistema de manteniment de zones verdes, gestionat pel CEO del Maresme, prioritza la sostenibilitat i la millora del paisatge urbà.

Article

Les escoles públiques Mare de Déu de Montserrat i Marià Cubí i Soler, i l'Institut Ramon Turró i Darder han aconseguit estalviar unes vint tones de CO2 aquest curs en el marc del projecte 50/50 d'estalvi energètic, el qual s'ha tancat avui amb un acte al Parc Francesc Macià.

Article

La Regidoria de Sostenibilitat té en marxa les activitats del Programa d’Educació Ambiental, que cada any ofereix a l'alumnat dels centres escolars del municipi.

Butlletí