Puig-reig disposa de sis plantes fotovoltaiques municipals

Font: Televisió del Berguedà

30/04/2025 - 08:14


 

L’Ajuntament de Puig-reig té operatives sis plantes fotovoltaiques en equipaments municipals.

La darrera en entrar en funcionament és un solar al polígon industrial de Cal Vidal. Aquesta planta està destinada a l’autoconsum del polígon i produeix 100 kw de potencia nominal.

 


 

Municipis: 
Categories: 

Relacionats

Notícia

La nova infraestructura ofereix 622 kW de potència i es troba en una zona amb facilitat d'aparcament i amb accés directe des de l'entrada sud del municipi, a la carretera C-16.

Article

La Diputació de Barcelona ha contribuït a que l’Ajuntament de Badalona hagi pogut millorar la gestió energètica municipal mitjançant la monitorització de les instal·lacions fotovoltaiques i dels centres de consum associats.

Article

El Consell Comarcal d’Osona posa en marxa una instal·lació fotovoltaica a la depuradora de Tona

Butlletí