Més de 400 persones celebren la cloenda del curs en una jornada plena d’activitats, intercanvi i compromís ambiental als jardins del Doctor Pla i Armengol.
L’acte de benvinguda del nou curs és l’espai de reconeixement del compromís que adquireix el món educatiu amb els reptes de ciutat en matèria de medi ambient, sostenibilitat i canvi climàtic.