Ulrike Rabmer-koller: "Hem d'assegurar que els nostres fills i nets viuran a la Terra com nosaltres hi vivim ara"

Periodista
10/02/2020 - 14:31

Ulrike Rabmer-koller, és vicepresidenta de la cambra econòmica federal d’Àustria. La seva entrevista forma part de la sèrie de Sostenible.cat, especial COP25 Madrid. Amb Ulrike reflexionem sobre el compromís d'Àustria en la lluita contra el canvi climàtic i els reptes de la Unió Europea en aquesta emergència.


 

Relacionats

Notícia

Nova pèrgola fotovoltaica al Skate Park de Vilanova i la Geltrú per impulsar l'autoconsum

Notícia

L’Ajuntament de Barberà del Vallès ha aprovat el projecte executiu per a la instal·lació d’un sistema d’energia solar fotovoltaica de 26,88 kWp a la coberta de la Llar d’Infants Municipal La Blava, destinat a consum col·lectiu.

Notícia

El nou nom substitueix la fins ara Fundació per a la Sostenibilitat Lleida 21, que amb l’actualització dels estatuts pretén reforçar el paper estratègic de la fundació. La memòria d’activitats del 2025 constata que l’entitat s’ha consolidat com a impulsora de programes que fomenten la sostenibilitat i de projectes innovadors, amb una alta participació ciutadana.

Butlletí